Subscribe to the Newsletter
Enter your e-mail address if you want to receive information about new products and promotions.
Daemons Of Khorne Bloodthirster
Daemons Of Khorne Bloodthirster

€94.28

Regular price: €117.85

Lowest price: €106.06
Warhammer Underworlds: Gnarlwood – Gryselle's Arenai
Warhammer Underworlds: Gnarlwood – Gryselle's Arenai

€26.94

Regular price: €33.67

Lowest price: €33.67
SCI-FI Modular Terrain Starter Set
SCI-FI Modular Terrain Starter Set

€48.60

Regular price: €54.00

Lowest price: €46.44
szt.
Basic Tool set
Basic Tool set

€41.85

Regular price: €46.50

Lowest price: €39.99
szt.
Chaplain in Terminator Armour
Chaplain in Terminator Armour

€26.94

Regular price: €33.67

Lowest price: €30.30
Primaris Redemptor Dreadnought
Primaris Redemptor Dreadnought

€44.90

Regular price: €56.12

Lowest price: €50.51
szt.
Rotational Paint Shaker
Rotational Paint Shaker

€17.95

Regular price: €19.95

Lowest price: €17.16
szt.
Amazons
Amazons

€5.60

Regular price: €8.00

Lowest price: €6.88
szt.
Saurus Warriors
Saurus Warriors

€37.71

Regular price: €47.14

Lowest price: €42.43
Imperial Knight Armigers
Imperial Knight Armigers

€54.77

Regular price: €68.46

Lowest price: €61.61
M8/M20 Greyhound Scout Car
M8/M20 Greyhound Scout Car

€16.84

Regular price: €22.33

Lowest price: €22.33
szt.
Tyranids: Genestealers
Tyranids: Genestealers

€22.10

Regular price: €27.62

Lowest price: €24.86
szt.

Terraformacja Marsa (edycja Gra Roku)

Availability: running out
Dispatched within: 48 godzin
Price: €38.67 38.67
quantity szt.
You gain 38 points [?]

product unavailable

add to wish list

Description

Ludzkość rozpoczęła ekspansję w Układzie Słonecznym. Na Marsie założono już kilka niewielkich kolonii. Ich mieszkańcy są odgrodzeni od naturalnego środowiska straszliwie zimnej, suchej i niemal pozbawionej atmosfery planety.

Zwiększenie odsetka imigracji z Ziemi wymaga terraformacji Marsa, czyli dostosowania jego środowiska, aby ludzie mogli w nim przeżyć bez sprzętu ochronnego i aby zminimalizować śmiertelność w wyniku drobnych wypadków. W związku z tym Rząd Ziemi zdecydował się wesprzeć każdą organizację, która przyczyni się do tego wiekopomnego dzieła.

Hojne dofinansowanie przyciąga gigantyczne korporacje, które pragną zwiększyć swój udział w rynku i stać się najbardziej wpływowymi podmiotami realizującymi projekt terraformacji. Ujarzmienie Czerwonej Planety to dla wielu szansa na oszałamiający sukces.

 

Na czym to polega?

Terraformacji Marsa gracz obejmie kontrolę nad jedną z korporacji i jako jej zarząd będzie kupować i zagrywać karty opisujące różne projekty inwestycyjne. Zazwyczaj projekty będą bezpośrednio lub pośrednio przyczyniać się do procesu terraformacji, mogą też jednak być przedsięwzięciami biznesowymi innego rodzaju.

Aby wygrać, gracz musi osiągnąć wysoki Współczynnik Terraformacji (WT) i zdobyć dużo Punktów Zwycięstwa (PZ). WT gracza wzrasta za każdym razem, kiedy podniesie on jeden ze Wskaźników Globalnych (Temperaturę, poziom Tlenu lub liczbę Oceanów). Od WT zależy podstawowy dochód gracza, a także jego podstawowy wynik.

W miarę przebiegu procesu terraformacji gracze będą mogli realizować coraz większą liczbę projektów. Dodatkowe PZ można zdobyć za wszystko, co przyczyni się do zwiększenia panowania ludzkości nad Układem Słonecznym, na przykład za zakładanie miast, budowę infrastruktury lub ochronę środowiska.

Czas odmierza się w Pokoleniach.

  • Gracze rozpoczynają każde Pokolenie od fazy kolejności,
  • następnie przechodzą do fazy badań naukowych, podczas której zdobywają nowe karty.
  • fazie akcji gracze wykonują kolejno po 1 albo 2 akcje. Gracze odbywają swoje tury do momentu, aż wszyscy spasują.
  • fazie produkcji gracze produkują Zasoby (zgodnie z poziomami produkcji zaznaczonymi na swoich planszach) i otrzymują dochód wynikający z WT.

Na głównej planszy znajdują się tory: Temperatury, poziomu Tlenu, Współczynników Terraformacji i Pokoleń. W trakcie rozgrywki na mapie powierzchni planety gracze będą umieszczać kafelki Oceanu, Zieleni i Miasta. Na planszy znajduje się również lista podstawowych projektów dostępnych dla wszystkich graczy, a także tytuły i nagrody, o które gracze mogą rywalizować.

Gra dobiegnie końca, gdy na Marsie będzie dostatecznie dużo Tlenu, aby móc nim oddychać (14%), dostatecznie dużo oceanów, aby wytworzyć pogodę przypominającą ziemską (9), i gdy temperatura będzie znacznie wyższa od 0°C (+8°C). Wtedy życie na Marsie, choć dalekie od komfortowego, stanie się możliwe!

Zwycięzcą zostanie gracz, który na koniec gry będzie mieć najwięcej PZ. Na PZ gracza składają się jego: WT, kafelki na planszy, zdobyte nagrody, uzyskane tytuły, a także PZ z zagranych kart.

 

Liczba graczy: 1-5 osób

Minimalny wiek: od 12 lat

Czas gry: 90-120 min.

 

Zawartość:

  • instrukcja
  • plansza
  • 5 planszy graczy
  • 233 karty
  • 400 znaczników
  • 80 kafelków

Dodatkowe informacje:

Autor: Jacob Fryxelius
Wydawca: Rebel
Ilustracje: Isaac Fryxelius
Wydanie: polskie
Instrukcja: TM_instrukcja www.pdf
Opis w BGG: BoardGameGeek.com

Product reviews (0)

up
Shop is in view mode
View full version of the site
Sklep internetowy Shoper.pl