Dołącz do Newslettera
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Promocje
Warhammer Underworlds: Starter Set
Warhammer Underworlds: Starter Set
200,00 zł 168,01 zł
szt.
Dice Cube - Green
Dice Cube - Green
34,98 zł 29,59 zł
szt.
White Dwarf 485
White Dwarf 485
34,98 zł 29,73 zł
szt.
BASE: CORAX WHITE 12ml
BASE: CORAX WHITE 12ml
13,98 zł 11,76 zł
szt.
Genestealer Cults: Nexos
Genestealer Cults: Nexos
90,00 zł 75,61 zł
szt.
Tyranids: Hive Tyrant
Tyranids: Hive Tyrant
179,86 zł 151,09 zł
Exalted Hero of Chaos
Exalted Hero of Chaos
106,02 zł 89,64 zł
szt.
Chaos Space Marines Havocs
Chaos Space Marines Havocs
174,98 zł 146,97 zł
Lady Annika The Thirsting Blade
Lady Annika The Thirsting Blade
105,97 zł 89,82 zł
Leagues of Votann Army Set
Leagues of Votann Army Set
600,00 zł 464,98 zł
szt.
Technoarcheologist
Technoarcheologist
94,98 zł 81,00 zł
szt.
Zwroty i reklamacje

Odstąpienie od umowy

  1. Klientowi, będącemu konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, przysługuje – na podstawie przepisów prawa – prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez  podania przyczyny. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Klient musi poinformować Prowadzącego Sklep pisemnie na adresWARHOG.PL Oskar Walczewski, ul. Sportowa 1/11, 26-600 Radom, tel. +48 505 678 559 lub e-mail: warhogstore@gmail.com, o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą tradycyjną lub elektroniczną).
  2. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym Klient wszedł w posiadanie Towarów lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Klienta weszła w posiadanie Towarów.
  3. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Zakupione towary należy zwrócić na poniższy adres:

    WARHOG.PL Oskar Walczewski
    ul. Sportowa 1/11
    26-600 Radom

  4. Zwracany przez Klienta Towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.
  5. Koszty zwrotnego dostarczenia Towaru obciążają konsumenta, o ile odstąpienie nie zostało wywołane faktem choćby przejściowej niemożności spełnienia przez Prowadzącego Sklep świadczenia o właściwościach zamówionych przez konsumenta.
  6. W przypadku odstąpienia od umowy Klientowi zwrócone są wszystkie otrzymane płatności, w tym koszty dostarczenia Towarów (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Prowadzący Sklep otrzymał zwrócony Towar. Klient odpowiada za zmniejszenie wartości Towarów wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towarów.
  7. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Klienta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie Klient wyrazi zgodę na inne rozwiązanie; w każdym przypadku Klient nie ponosi opłat w związku z tym zwrotem. Sklep może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Towarów lub do czasu dostarczenia przez Klienta dowodu ich odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

 

Reklamacje

  1. Prowadzący Sklep, jako sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, za niezgodność z Umową sprzedaży Towaru zakupionego przez tego konsumenta, w zakresie określonym Ustawą o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej.
  2. Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie, lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres warhogstore@gmail.com. Prowadzący Sklep zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl