Currency / Waluta
Blog kategorie
Promocje
Ekran Spamiętywacza
Ekran Spamiętywacza
48,96 zł 36,73 zł
szt.
Karty Myków
Karty Myków
25,93 zł 19,45 zł
szt.
Afterglow: Postapokaliptyczna Gra Fabularna
Afterglow: Postapokaliptyczna Gra Fabularna
108,99 zł 81,76 zł
szt.
Rasy w Afterglow 0
Rasy w Afterglow

Nowa wersja zasad Afterglow: Postapokaliptyczna Gra Fabularna zapewni graczom więcej możliwości już na poziomie kreowania postaci. Kroniki Ocalałego, zawierającego opis tworzenia naszego bohatera, zawierać będą opis nie trzech, jak dotychczas, a pięciu ras, spośród których gracz będzie mógł wybrać jedną dla siebie. Każda rasa zapewnia bonus do jednej z cech głównych postaci oraz daje możliwość wyboru jednego z trzech unikalnych talentów.

 

Gnomy - mali ciałem, ale zaradni, sprytni, poświęcający się stojącym przed nimi zadaniom z wielkim zaangażowaniem. Prześladowania rasowe sprawiły, że większość z nich jeszcze przed Wojną przeniosła się na południe Kontynentu lub opuściła Alepin. Powrót Mocy i wdarcie się Anomalii do naszej rzeczywistości obudziły w ocalałych gnomach niezwykłe, nadnaturalne zdolności.

 

Krasnoludy - dumne, uparte, pragmatyczne i pracowite krasnoludy szybko otrząsnęły się po Długiej Nocy, tworząc osady, które przekształciły się w Miasta Kuźnie. Pomimo świadomości, że mogą być ostatnimi przedstawicielami swej rasy, nie ustają w staraniach, by przywrócić dawny ład i cywilizację. W wielu regionach udało im się zdominować handel i przemysł, umacniając swoją pozycję.

 

Ludzie - najbardziej powszechna grupa ocalałych na Kontynencie, posiadająca dobrze nam znane zalety i wady. Ludzie szybko się dostosowują do nowych sytuacji, a wielu z nich narodziło się już po Wybuchu czy Długiej Nocy i nie posiada żadnych wspomnień czy wiedzy o utraconym świecie. 

 

Naiym'vael - niedobitki dumnej rasy elfów. Wybuch i zniszczenie rejonów przez nich zamieszkałych, popchnęły elfy na skraj szaleństwa. Pogrążone w żałobie i żądne zemsty na tych, którzy ich zdaniem doprowadziły do tej tragedii, żyją w wędrownych, nomadycznych grupach nazywanych Rodzinami. Posiadają one niezwykłe zdolności pozwalające in na porozumiewanie się ze zmarłymi oraz kontrolowanie Mocy.

 

Ogry - przed Wybuchem byli nieliczną grupą na Kontynencie. Teraz zostało ich jeszcze mniej, ale ich spotkanie na pewno pozostawia niezapomniane wrażenie. Wielcy wzrostem, potężnie zbudowani i silni, świetnie odnaleźli się w rzeczywistości, w której to brutalna, bezwzględna siła może zdecydować o przetrwaniu. Rozwścieczony i głodny ogr jest w stanie zdominować niemal każdego przeciwnika.

 

Jeśli jeszcze nie znacie uniwersum Poświaty, możecie o nim przeczytać klikając tutaj.

 

Komentarze do wpisu (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl