


Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Afterglow: Postapokaliptyczna Gra Fabularna
towar niedostępny

Opis
Cywilizacja upadła. Ruiny dawnych miast stały się siedliskami mutantów oraz odrażających bestii. Bandyci, kanibale i mordercy poluja na kolejne ofiary. Watahy nienasyconych Odrzuconych oraz konstruktów niosą śmierć i zniszczenie.
Bezkresne pustkowia przemierzają grupy nomadów, poszukując wszystkiego, co pozwoli im przeżyć kolejny dzień. Słudzy Jedynego Boga poszerzają własną domenę, prowadząc swą świętą misję. W zatłoczonych Miastach Kuźniach krasnoludy, pomimo ciążącej na nich klątwy, starają się odbudować dawny ład. Spowici mgłą tajemnicy Naiym'vael pragną dokonać zemsty zanim ostatecznie opuszczą ten przedsionek piekła.
Wszystko natomiast ulega wpływowi rozprzestrzeniającej się, wypaczającej rzeczywistość Anomalii.
W tym miejscu przyjdzie Ci stoczyć walkę o przetrwanie. Czy Ty i Twoi towarzysze będziecie nieść płomyk nadziei potrzebującym, czy też będziecie tymi, którzy sprowadzają cierpienie, strach i śmierć?
Książka ta stanowi podręcznik podstawowy do Afterglow - gry fabularnej osadzonej w niezwykłym, postapokaliptycznym świecie Poświaty. Zawiera ona wszystkie informacje potrzebne do rozpoczęcia przygody na skażonych pustkowiach.
Format: B5
Oprawa: twarda
Ilość stron: 372
Język: polski
Podręcznik zawiera zasady podstawowe gry, w tym zasady tworzenia i rozwoju postaci, ekwipunku, opis świata i postaci niezależnych, oraz Moduły pozwalające na rozszerzenie zabawy o dodatkowe aspekty.
Zawartość:
Witaj w świecie Poświaty!
CZĘŚĆ I: KRONIKI OCALAŁEGO
Rozdział 1: Rzut oka na świat
Rozdział 2: Mechanika
Rozdział 3: Ocalały
Rozdział 4: Fanty
Rozdział 5: Walka
Rozdział 6: Moduły Ocalałego
Rozdział 7: Poradnik Gracza
CZĘŚĆ II: TAJEMNICE SPAMIĘTYWACZA
Rozdział 8: Spamiętywacz
Rozdział 9: Świat
Rozdział 10: Wyzwania
Rozdział 11: Zagrożenia i rekonwalescencja
Rozdział 12: Przeciwnicy
Rozdział 13: Moduły Spamiętywacza
Rozdział 14: Scenariusz
Jabol
Zarówno obsługa, wysyłka jak i sam podręcznik na piątkę. Śliczne ilustracje dobrze oddające świat i idealnie skomponowane z szatą graficzną książki. Sama książka z kolei ułożona w taki sposób, że nie da się pogubić. Prowadzi czytelnika za rączkę, dzięki czemu system staje się idiotoodporny. No właśnie - system. W mojej opinii oferuje wszystko to, czego może szukać średniozaawansowany gracz i MG, na dodatek daje dużo luzu i ktoś, kto lubi modyfikować zasady gry dobrze się tu odnajdzie. Największym minusem jest chyba to, że twórca chciał zrobić o wiele, wiele więcej niż dało się ru wrzucić, przez co niektóre aspekty świata nie są do końca rozwinięte. Czytając można mieć wrażenie, że autor chciał tu wcisnąć dosłownie wszystko. A jak wiadomo - jeśli coś jest do wszystkiego, to jest do... Niczego. Mimo to bardzo polecam ten na swój sposób wyjątkowy, ale prawie perfekcyjny system.